torsdag 31. januar 2008

Første innlegg

Dette er mitt aller første innlegg i bloggen min. Denne bloggen er et skoleprosjekt/lekse, litt utenom det vanlige spør du meg, men "forandring fryder". Siden den vanlige opplæringen kan være svært slitsom, kjedlig og demotiverende, synes jeg det er fint at lærerne har tatt initiativ til å gjøre noe så utradisjonelt som en blogg. I denne bloggen skal jeg ta opp temaer og emner som er relatert til norskfaget. Det kommer også til å være flere innlegg om f. eks noveller jeg har lest på skolen, eller hva jeg syntes om nynorsk. Den kommer rett å slett til å handle om alt jeg gjør innen norskfaget. Bloggen kommer også til å blir brukt til å fremme mine tanker og meninger om norskfaget, både positive og negative.


1 kommentar:

Kjetil sa...

Fin start, Christopher. Jeg ser fram til å lese fagrelaterte innlegg i tida framover.